dijous, 15 de novembre del 2012

Setmana 8: Avaluació d'un recurs multimèdia!


En la reflexió d’aquesta setmana, m’agradaria deixar constància d’una activitat que hem realitzat per tal de dur a la pràctica el que hem anat aprenent al llarg de les darreres setmanes sobre la validesa i garantia educativa d’un software multimèdia. Aquesta proposta, consisteix en elegir un recurs qualsevol de la pàgina Symbaloo Gallery creat per na Olga, i avaluar-lo seguint la Fitxa de Catalogació i Avaluació Multimèdia, així com els diferents requisits assenyalats per autors com ara Urbina, entre d’altres. 

A continuació teniu la meva pròpia graella d’avaluació que he realitzat sobre el paquet interactiu “Bichos”.



Per últim destacar, que gràcies a l’elaboració d’aquesta proposta ara em sento molt més capaç de poder avaluar i determinar la validesa d’un material multimèdia per treballar amb els més petits. D’aquesta manera, podré proporcionar-los diferents eines no només interactives i lúdiques, sinó que responguin a una finalitat educativa i didàctica. A més a més, pel fet d’haver realitzat aquesta avaluació crec que tinc més eines per tal de no caure en errors que he detectat a l’hora de realitzar el meu propi recurs multimèdia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada