diumenge, 7 d’octubre del 2012

Taller d'imatge I: Emprem la eina Gimp!

A la classe d'avui, hem realitzat una pràctica molt divertida alhora que interessant. Aquesta consisteix en conèixer i explorar les diferents possibilitats del programa de retoc d'imatges a través de l'eina Gimp. Personalment, ja coneixia aquesta eina, ja que durant la meva època d’Institut vaig poder emprar-la a una assignatura optativa que vaig cursar en el quart curs d’ESO. No obstant això, degut al temps transcorregut, en realitat aqueta experiència es presentava davant meu com si fos novell en la temàtica.
 
Així doncs, ens hem fet una fotos tipus carnet que després hem retocat inserint elements decoratius com ara nassos de pallassos, cabells, ulls i llavis. El que més m’ha agradat, és que hem estat nosaltres mateixos els agents actius d’aquest nou aprenentatge, ja que la professora es va dedicar a orientar-nos i guiar-nos en aquest procés donant-nos les eines necessàries, però deixant-nos llibertat per actuar i conèixer-la per compte propi a través de l’assaig-error. Aquí teniu la meva foto retocada!   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada